پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت

تاریخ: 21 بهمن 1398

رئیس سازمان حج و زیارت : ملت ایران در یوم الله 22 بهمن حماسه ای بی بدیل از وحدت رقم می زند

علی رضا رشیدیان در پیامی به مناسبت یوم الله 22 بهمن ضمن تبریک این ایام تصریح کرد : این ایام تبلور استقامت ، پایمردی و همدلی ملت در اعتلای ارزشهای دینی و ملی تحت زعامت رهبری فرزانه است .

متن کامل این پیام به شرح زیر است:
22 بهمن مطلع بهار انقلاب است، آنجا که ایمان وعمل صالح بهم پیوست و ملتی با همه تفاوت ها در نژادو قوم و آیین ؛ امت واحده و مصداق واقعی آیه « واعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا» شدند و موهبت آن؛ تحقق شعار استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی گردید.
این زمان؛ تبلور استقامت ، پایمردی و همدلی ملت در اعتلای ارزشهای دینی و ملی تحت زعامت رهبری فرزانه است که در تک تک مردان و زنان ، جوانان و پیران پهندشت ایران زمین تجلی یافت و تا امروز که بیش از چهار دهه از آن روزهای پرافتخار می گذرد ، همچنان تداوم دارد.
امروز ایران اسلامی در سالگرد چهل و یکمین بهار آزادی خود، همچنان به همت مردمان آزاده اش مسیر عزت و افتخار و پیشرفت می پیماید و الگویی شایسته برای آزادگان جهان و ملت های تشنه رهایی است.
22 بهمن امسال در دل خود نکوداشت دیگری هم دارد؛ اربعین مردی که با خلوص و عشق سوزان به مام میهن و مردم و دینش، آنچه در چنته داشت به نیت قرب الی الله و حب ولایی وقف سربلندی ملت ایران و اقتدار نظام اسلامی کرد.
اینک در پیوند سالگرد انقلاب و اربعین سرداری که پیام آزادی، پیک امید، نشانه استقامت و حیاتش عامل همبستگی امت اسلامی بود باید اتحاد ،صلابت و محبت را قوت بخشید.
به طور قطع باحضور متراکم و یکپارچه ملت ایران درصحنه یوم الله 22 بهمن ،بار دیگر حماسه ای بی بدیلی از وحدت و همدلی، اطاعت از رهبری و تکریم بزرگ مردانی چون سردار سلیمانی رقم خواهد خورد تا این حضور ماندگار، پاسداشت خون این سردار رشید و صدها مرد و زن آزاده ای باشد که برای حفظ این سرزمین و نظام همه داشته های شان را در طبق اخلاص ،هدیه راه آزادگی ،استقلال ، آبادانی و پیشرفت ایران اسلامی کردند.
اینجانب و خادمان شما در سازمان حج و زیارت در کنار ملت سربلند و عزتمندی ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن ماه حضور می یابیم و ضمن بیعت مجدد با امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب با آرمان های شهدای انقلاب و دفاع مقدس تجدید میثاق می کنیم.

روتیتر